Post by roxthastmendila on Mar 16, 2022 21:32:01 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Nick ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Nick IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod för generatortokens ▞▞▞
▞▞▞ Nick 2022 version ▞▞▞
Fick massor av shower, men inte den show jag verkligen ville ha. Invader Zim. Vill ni att vi ska glömma den fantastiska showen? Lägg åtminstone några avsnitt på den här appen.
Varför kan inte utvecklarna bara ta tillbaka spelen som basketspelet jag brukade älska det spelet och spela hela dagen
Jag hatar verkligen den här appen varje gång jag loggar in i appen, den säger till mig att "anslut till internet". Jag trodde att det berodde på att jag använde mobildata så jag bytte till wifi men det säger samma sak, snälla fixa problemet ASAP det är därför jag bara ger dig en stjärna, kanske nästa gång när problemet är åtgärdat kommer jag att ge det mer än en och nu ska jag ta bort appen, det slösar bara bort mitt lagringsutrymme och data
Inte mycket innehåll men HD är bra. Det verkar som att mer kan göras med den här appen. Kommer definitivt att hänga med.
Ungefär hälften av showerna som de har är helt fantastiska, jag älskar Nickelodeon, och det var därför jag ville ha den här appen, men det finns ett så litet urval av shower här. Vad sägs om Avatar, eller Miraculous Ladybug, eller till och med Wonder Pets? Är det för att dessa program inte finns på kanalen längre? Det och mängden annonser. De finns faktiskt överallt och det är extremt motbjudande.
Bra men det laddas i 10 minuter innan du får se en show
Har ständigt problem med att spela upp videor.Säger att min internetanslutning är för långsam medan alla andra appar jag äger inte har några problem med att streama 4k-innehåll. Man skulle kunna tro att en medievarumärke Nickolodean skulle vara att skapa en användbar app.
Hemsk app, det finns typ 20 annonser var tredje minut. Den enda anledningen till att jag fick den här appen var för att det var Henry fara gratis, och den är inte gratis någon annanstans, och sedan tog de bort den från appen. Jag ska avinstallera det
Det skulle vara bra om Nickelodeon-appen var som en streaming ut precis som Disney plus. Eftersom jag skulle älska att se alla mina gamla favorit-Nickelodeon-TV-program eller filmer, men de erbjuds inte alltid på den vanliga appen, så om den här appen var som Nethla eller Hulu eller Disney plas skulle jag kunna få tillgång till alla mina favorit Nickelodeon, Nick toons, teen nick och nick på natten tv-program Jag har alltid gillat nick mer än Disney. Så SNÄLLA få det att hända.
Kabelleverantörsdelen fungerade inte... Verifierade att mitt användarnamn och lösenord var korrekta. När jag valde "glömt användar-ID" var återställningens användarnamn från ett tidigare konto som ändrades för över 10 år sedan!
"Nick"-appen är inte så bra som den borde vara. Appen saknar många shower, den saknar throwback-shower, den saknar Nick Jr. Shows, Den saknar Teen Nick-shower, den är också mycket dåligt inställd. @nick din Nick-app behöver program som Toot and Puddle, Olivia, ICarly, Zoey 101, Victorious, Rugrats, etc. Du kan göra bättre än detta.
Jag vet att det kommer att bli bra men jag kan inte logga in på mitt YouTube tv-konto och jag ville se det senaste avsnittet av paw patrol ;-; 🐶🦖🐾
Den här appen är så dålig att jag ville se Henry fara för i Netflix satte 3 säsonger och när jag ville åtminstone de danger force ville de att du skulle sjunga in och jag gillar varför vill de att du ska logga in när de gör det inte ens låta dig se serien på din TV och inte bara att tilläggen är så dåliga jag brukade minnas när den här appen var så bra och de lät dig till och med se Henry danger och thunthermans men nu är alla bra program som de brukade vara elimineras eller flyttas bort, ladda inte ner nick
Tack för att du satte spongebob-krediter tack så mycket jag har väntat i flera år på att hitta riktiga krediter, fortsätt sätta in fler spongebob-krediter
Jag använder appen på TV och sänker annonserna det är för mycket ok tack .......... Luv appen #cool #toomanyads
Jag förstår inte varför den här appen är så mycket långsammare än andra streamingappar. Jag kan vanligtvis inte se program som jag vill se på min telefon och fastnar på laddningsskärmen. Det fungerar bättre på roku men du måste fortfarande gå in och ut ur appen.
Jag gillar det inte för man får inte se hur många säsonger det finns eller hur många avsnitt. Jag gillar inte hemsidan heller eftersom man inte kan se några avsnitt.
Jag laddade ner appen och kom in i den klickade på tv-leverantören men tyvärr sa det vänta så tog bort den
Den här appen är fantastisk men om du vill ha min åsikt så tycker jag att det är dumt att den här appen jag skulle frigöra ännu när du vill se ett avsnitt som REDAN har kommit ut frågar den efter en leverantör, jag förstår orsakerna till varför det skulle finnas något liknande det men vanligtvis när ett barn ser att de bara tar bort det... det är som att säga gratis godis och sedan be om pengar. Men jag älskar det verkligen, det behöver bara uppgraderingar
Jag älskar appen men jag kommer ihåg för ungefär 3 år sedan eller något jag skulle titta på double dare och sen raderar jag den 3 år senare laddar jag ner den igen, jag kunde inte ens hitta double dare
Jag gillar det här spelet, det enda som skulle göra det skulle vara att ändra tillbaka Nickelodeon som det var tidigare.
Det är inte som det brukade vara i det gamla där fler tv-program filmer och där spel och en knapp som sa tryck inte och om du tryckte på den skulle något roligt hända som nick brukade vara mitt favoritspel vad som hände ändra det tillbaka
Den här appen var en stor besvikelse. De har inte ens ORIGINAL shower. Allt jag ville se var Henry Dangers sista avsnitt och jag kunde inte. Jag kunde inte ens skriva n i Henry och det stod att ditt program inte hittades. Du måste också ha ett helt konto och det är ungefär som Disney nu när du måste ha en förälder eller något att prenumerera på. Vem fan har tid med det. Hur kunde du nicka. Så besviken och arg. 😠😡😒👎💀
Nick Entertainment sfu
Den fungerar utmärkt, jag har personligen inte haft några problem med den. Jag har inte kommit på allt än men det kommer jag snart
Kan ni snälla göra en Nickelodeon så att jag kan återuppleva min barndom med shower som Zoey 101, The Haunted Hathaway's, Ned Declassified, Fairy Odd Parents och Fanboy and Chum Chum
Nick Entretenimiento ibsy
Nick Pramogos jof
Fruktansvärd app, jag har fantastisk internetanslutning och mottagning och avsnitten buffrar. För att inte tala om det faktum att endast ett avsnitt per show är upplåst. Och vad hände med Icarly, Sam & Cat, Thundermans, Haunted Hathaways, etc. För alla som tittar på den här appen och vill skaffa den. LADDA INTE NED DET!!!!!!
Jag blev exalterad när jag fick den här appen men sedan fick jag reda på att nästan alla avsnitt är låsta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det enda jag gillar är att spelen togs bort och att det inte finns några gamla avsnitt från 1999-2015 längre 😔
Jag älskar det för att du kan titta på dina favoritprogram när du reser och du kan ha bra program att titta på men kan du ta ut kabeln för det är inte rättvist tack, läs detta!!!!!!!
Det här var tidigare en rolig app där du kan titta på videor, spela spel och titta på avsnitt av dina favoritprogram, men nu är det bara en tråkig app med knappt något innehåll. Det finns inga fler spel och videor, inga fler frågesporter eller slumpmässiga saker att göra när du är uttråkad. Det är bara avsnitt, och väldigt få avsnitt för varje program. Jag ville se några av de äldre SpongeBob-avsnitten på min telefon, men allt det visade var som två avsnitt från den senaste säsongen och några slumpmässiga extraavsnitt. Det blir snabbt tråkigt.
Om du förväntar dig att nya avsnitt av Power Rangers beastmorphers ska visas i appen för Samsung Galaxy Tab a eller någon annan enhet, men jag är ledsen att berätta detta, du kommer att vänta länge på att det snurrande bufferthjulet ska försvinna okänt om nick tech-folk känner till detta problem eller om de bara inte bryr sig alls.....slösa inte din tid på att ladda ner den här appen
Jag är besviken över att de tog bort spelen och allt annat sedan 2018 och 2017 tidigare men när jag äntligen provade den här igen så många gånger så lät det mig inte logga in eller så. samma program om och om igen Jag skulle rekommendera en annan app eller något annat för att titta på filmer och program som dessa PS. Det skulle inte låta mig logga in på mitt konto för TV-program, så jag ber om ursäkt men om du lade till allt som det brukade för att då skulle alla bli glada och ja...
<a href=""></a>
Det här är det bästa för dig och dina barn att titta på😘
Nick Izklaide dcx
Varför lägger du in annonser i detta?Nu är det bara lågt
Det här är hemskt!! Av någon anledning har den inte Xfinity eller Comcast i inloggningen. Det är två stora TV-märken i Illinois!!! Den enda anledningen till att detta inte är 1 stjärna är för att jag älskar serierna.
Jag gillar den här appen, men jag ser inte mlp (min lilla ponny) tyvärr.. kan du lägga till mlp i din app?
fattar inte. Förra gången (för 3 år sedan) såg jag det fungera och min WiFi var inte låg i år, den fungerar inte med WiFi!