Post by roxthastmendila on Mar 16, 2022 21:22:27 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Carrom Pool: Disc Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Carrom Pool: Disc Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes voor onbeperkte bronnen ▞▞▞
▞▞▞ Carrom Pool: Disc Game 2022 version ▞▞▞
Spel is te goed, maar na elke game wordt er een advertentie getoond en het is te frustrerend
Spel is beter. Maar het systeem heeft verbeteringen nodig. Speler van niveau 10 krijgt soms speler van niveau 90 als tegenstander. Het is erg moeilijk voor het niveau 10 om een wedstrijd te winnen. Maak een systeem om tegenstanders van bijna hetzelfde niveau te geven.
Slecht spel dat geen kans geeft om voor tegenstanders te spelen, wint alleen dit spel
Dit is geen goed spel, dagelijkse verbindingsproblemen, repareer het alstublieft 😠
Carrom Pool: Disc Game Spordimängud pqyv
Carrom Pool: Disc Game Sporto ppnl
Er is een bug in de beloningssectie die deze niet kan ontgrendelen, altijd laden laten zien, doe alsjeblieft iets
Als twee vrienden gesproken modus is er geweldig. En indox sistema.
zou 5 sterren hebben gegeven als er niet zoveel irritante advertenties waren geweest
Elke seconde is tijdverspilling... Omdat dit spel niets is
Goed spel maar de advertentie verveelt me
Deze game is beter omdat zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo zo daar
Verslavend
Dit is een zeer bed-app, te veel voegen wat tijd toe aan het zaaien en het verbindingsprobleem te groot, wanneer mijn netwerkprobleem en tegenstanders gemakkelijk de wedstrijd winnen, en match gemakkelijk in- en uitstappen is erg moeilijk,1...2... 3stijgen, waarom?😥😥😥😥😥😥😥😥😥🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Dit is een goede game, maar van een hoog niveau voor niet dezelfde problemen en niet voor een speler die op elk niveau speelt, bedankt
Het is 23 december. Er zijn geen mensen meer, alleen bots, misschien geloven nog maar weinig kinderen dat dit een spel is. Dit spel is geweldig, maar grote BS en het is waardeloos van iemands tijd. Jij wilt geld? Zoek werk! Miniclip is dood. Bedrieg Google niet. Er is geen bedrijf in Zwitserland, in mijn kanton, in mijn stad! Bedrijf is gevestigd in India! 24 dec. ALLEEN NIEUWE BOTS ZELFS NIET 1 ECHTE PERSOON SPEELT. Domme spel voor altijd verwijderd!!! En voor nieuwe gebruikers: INSTALLEER GEEN EN VERSPIL GEEN TIJD OF GELD. Miniclip is kapot!
Advertentie wordt gemarteld tijdens het spelen van dit spel
Carrom Pool: Disc Game Sportovní rvq
Carrom Pool: Disc Game Sport sus
goed 3D-beeld met soepel gamen
Niet slecht 👍 maar advertenties zijn verontrustend
Geweldig spel maar hang probleem 1 gb ram
Toevoegen op display altijd weergeven.
zalig spel!!!
Kom spelen, het is leuk. Carrom is een geweldige plek om met de mensen te spelen of je kunt met je vrienden of familieleden spelen, zelfs als je een goede vriend wilt. Je kunt ook een geweldige tijd beleven in het nieuwe jaar en ik hoop dat je geniet van de tijd die je doorbrengt met je vrienden en familieleden. Ik hoop dat je een geweldige dag hebt en een geweldige vriend door het te spelen. Bedankt tot ziens hoop een goede recensie te krijgen
Leuk spel, maar gisteren op 14 juni om 7:00 uur heb ik premium pass gekocht. En ik betaalde 299 / - voor premium pass. Maar ze hebben geen premium pass voor mij ontgrendeld. Ze hebben me bedrogen. Dus koop alsjeblieft niemand een premium pass en betaal geen geld. Als je waar bent, ontgrendel dan de premium pas voor mij. Dank je
Zou 5 sterren hebben beoordeeld, maar vanwege te veel advertenties? Toch is het dan een fatsoenlijke plek om tijd door te brengen.
tof spel
In carrom 1 v 1 moet je wat regels toevoegen. Als u de pot van de tegenstander raakt zonder uw pot te verbinden, wordt dit als een fout verklaard. Rest van het spel is geweldig.
Het zou het probleem na de game moeten oplossen, er staat dat de advertentie wordt geladen en dat het tegenwoordig regelmatig gebeurt
Het is een erg leuke game-app.... Ik vind deze app erg leuk. Hoewel het te veel advertenties heeft. Maar het is helemaal een geweldige app.
richtlijn (witte lijn) maakt oppotten gemakkelijk. Het moet worden verwijderd of het moet tot de spits zijn om het spel uitdagend te maken voor de spelers.
<a href=""></a>
Er komen advertenties tussen het spel Dit is helemaal niet goed
😉
Dit spel is leuk, maar mijn beurt is niet aan mij gegeven, maar aan mijn tegenstander gegeven, er zijn nog maar 10 roepies over en het is mijn beurt, maar waarom wordt mijn beurt aan mijn tegenstander gegeven en loopt het van tijd tot tijd vast. Waarom nu repareren? Wie is het met mij eens? Ik post mijn ervaring voor de tweede keer.